duminică, 18 ianuarie 2015

Windows 7 Ultimate Original + genuine key

Salutare dragi Prieteni astazi va prezint windows 7 ultimate cu licenta originala genuine Produsul a fost cumparat si detine o licenta valida genuine la microsoft cu ubdate la zi fara virusi sau alte prosti de pe internet ,acum la ce va trag atentia produsele de pe internet detin un crack o licenta nevalida piratata eacum tu descarci imaginea iso, pe un usb sau cd ,nu este nici o probelema se buteaza perfect instalarea fara eroare deci totul este ok ,acum care este problema: dupa 5 zile ,o sa ai probleme cu windows-ul care lai descarcat de pe internet fara licenta (crak-uit) tot felu de bug-uri,erori si asa mai departe mai risti sa si fi monitorizat multi pun windows  pe torente care acestea au keyloger un program cet intra in pc fara sa sti si te monitorizeaza continu ca si cum ai da control la distanta la cineva. in windows se infiltreaza un virus pe care nul vede antivirusul si ruleaza incontinu it face probleme tot timpul asa ca renunta macar la windows-ul nepiratat chiar daca instalez programe piratate sau game-uri ;)
Acum dragi mei ce va pun eu la dispozitie ,Dupa cumpararea cd de mine (nefolosit) am extras toate fisierele de care ai nevoie din cd respectiv am format o imagine iso butabila ce se poate rula pe cd,sau usb am pus intr-un fisieru cu licenta originala  .deci totul ce ai nevoie fara piraterie Original
tot ce ai de facut este sa descarci un windows original apasind butonul de mai jos + mai injos de acest post avet cum sa va instalati corect pas cu pas windows deblocarea cd Original Genuine necesita survey

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu